نهادینه كردن فرهنگ اسلامی از اهداف سند تحول بنیادین است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه مركز اطلاع مركز اطلاع ‌رسانی و روابط ‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، 'حمیدرضا حاجی‌ بابایی' در كارگاه آموزشی سند تحول بنیادین، در مورد جایگاه ویژه انقلاب اسلامی ایران در بین ملت‌ های جهان، اظهار داشت: آنچه امروز با عنوان بیداری اسلامی در بین ملت ‌های مصر،‌ بحرین و لیبی ایجاد شده نتیجه اسلام‌خواهی انسان ‌ها و نشات گرفته از جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر آموزش و پرورش با تاكید بر اینكه اقتدار و سربلندی نظام مقدس اسلامی از طریق آموزش و پرورش امكان‌پذیر است، یادآور شد: آموزش و پرورش در تلاش است با اجرایی كردن سند تحول بنیادین به مطالبات رهبر معظم انقلاب تحقق بخشد.

حاجی بابایی درباره نقش آموزش و پرورش خاطر نشان كرد همانگونه كه امام خمینی(ره) بارها به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در موفقیت دولت‌ها اشاره كردند، اگر آموزش و پرورش در یك كشور با تمام توان برای دستیابی به اهداف خود تلاش كند، مانند آن است كه كل آن دولت آن جامعه، برای رسیدن به اهداف خود تلاش كرده است.

وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینكه سند تحول آموزش و پرورش نتیجه پنج سال كار كارشناسی دانشمندان حوزه و دانشگاه است، تاكید كرد: این سند در شش ماه مطالعه در شورای عالی آموزش و پرورش و هشت ماه بررسی از سوی آموزش و پرورش، كمیسیون آموزش و تحقیقات شورای عالی انقلاب فرهنگی و كمیسیون حوزه علمیه قم و هشت ماه دیگر در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی به ثمر نشسته است.

حاجی ‌بابایی نقشه جامع علمی كشور را یكی از مهم ‌ترین اسناد رسمی كشور عنوان كرد و گفت: نقشه جامع علمی كشور با نگاه به افق 1404 تدوین شده است و ایران باید در موعد تعیین شده به اولین رتبه علمی در سطح منطقه دست یابد.

اجتمام ** 1788 **1569**





:: برچسب‌ها: قرمز , خیابان , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: